2009. 12. 23.

Ki korán kel...

Ma nagyon korai vagyok. Egyszerűen nem tudok aludni. Folyton az motoszkál a fejemben, hogy milyen tennivalóim vannak még Karácsonyra.

1. 8 óra munka;
2. mosás, hogy az ünnepekre ne maradjon tele a kosár;
3. takarítás, hogy a Jézuska szép helyre hozza az ajándékokat:);
4. sütés, sütés, sütés(!);
5. ébren maradni a nap további részében.

Már két napja sütögetek. Persze, van eredmény is, de én valahogy csak a további feladatokat lesem. Négy féle süti dobozokban csücsülve várja, hogy elfogyasztásra kerüljön. Íme:


Bal oldali tálcán diós- narancsos csillagocskák, mellette marcipános gyümölcskenyér, sárga fedelű dobozban kókuszos- csokis drazsépuszedlik, felette pedig egy kevéske mézeskalács. Állítólag mind finom lett.:) Én ugyan nem kóstoltam, nem igazán szeretem a sütiket enni, inkább csak csinálni, érezni az illatukat, kísérletezgetni. Az evést azt másra hagyom, így mindenki jól jár, s azt kapja, amit (érdemel) szeret.

Recepteket is közlök hamarosan.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése