2010. 01. 14.

Az első díjam és a bűvös hetes




Ma nagyon meglepődtem, aztán meg örültem. Megkaptam a leges-leges-legelső díjamat! Azóta egész nap csak mosolygok magamban. Lehet, hogy néha az arcomon is látszik, de működhet, mert a betegek is mosolyogva jöttek szembe velem.:)
Ezt pedig nem másnak köszönhetem, mint Palócprovence-nek! Nagyon köszönöm! (Most is csak vigyorgok örömömben, de nem akarom tele smyliezni az oldalt.)
Persze a díjjal együtt feladat is jár, miszerint:
  1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte
  2. A logót ki kell tennem a blogomba
  3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam
  4. Írni kell magamról 7 dolgot
  5. Tovább kell adnom a kitüntetést 7 blogtársamnak
  6. Be kell linkelnem őket
  7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról
Hát, íme az én bűvös hetesem: 
  1. Vérbeli nyilas vagyok: céltudatos, határozott, őszinte, de a 'zord külső' meleg szívet takar.
  2. Imádom a telet, a havat és Karácsonyt.
  3. Akár egész nap képes lennék főzös műsorokat nézni vagy gasztroblogokat olvasgatni.
  4. Szenvedélyem a sütés, de az elkészült sütemények kb. 90%-át soha nem kóstolom meg. Hál' isten, van rájuk jelentkező.:P
  5. Sokat poénkodok, ezért néha már azt hiszem, van humorérzékem, persze viccet mesélni nem tudok.
  6. Kedvenc italom a tea. Még a legnagyobb nyári melegben is képes vagyok egy vagy több forró bögrével meginni belőle. Szerintem nagyon jól frissít.
  7. Szeretem a munkám, még akkor is, ha kevés a pozitív eredmény. Jó érzés segíteni másoknak.
Akiknek pedig én szeretném adni, azon nem titkolt céllal, hogy kicsit jobban megismerjem őket:

6 megjegyzés:

  1. Koszonom szepen a kituntetest!
    Le vagyok kisse maradva a dijak kozzetetelevel, de igyeksszem potolni hamarosan!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon köszönöm! Amint időm engedi eljárok a fentiek szerint, de izgi. Nekem is ez az első... Aranyos vagy, gyüjtögetem a titkokat...

    VálaszTörlés
  3. Szia Poppy,

    Nagyon köszönöm, igazán kedves Tőled! Itt olvashatod az én hét dolgomat, de lehet, hogy majd még előszedek hét dolgot, köszi!

    http://csakapuffin.blogspot.com/2008/10/ht-dolog.html

    dp

    VálaszTörlés
  4. Én is nagy örömmel kaptam, és nagyon szívesen adtam tovább nektek.:) Tényleg nagyon izgi dolog, az meg külön jó, hogy kicsit megismerheted a másikat.

    VálaszTörlés
  5. Drága Poppy, köszönöm nagyon, hogy gondoltál rám:) A napokban közzéteszem blogomban:)Puszi. jó Téged olvasni!

    VálaszTörlés
  6. Eva: nagyon szívesen, és köszönöm!:)
    Ha kész vagy a postolással, légyszi dobj egy linket, hogy olvashassalak!

    VálaszTörlés