2010. 09. 21.

Díjat kaptam!



Díjat kaptam! Aki meglepett vele: Andi/cuki, Ayildi, BellyDia, Duende, OttisThrini. Ezúton is köszönet érte!


Szabály:
1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.


Korábban már kifecsegtem magamról 7 dolgot, most jöjjenek az újak!

1. Mindent megkommentelek a való életben (is). Mr. P.- t gyakran a sírba viszem a beszólásaimmal.
2. Este szertek olyan filmet nézni, aminek tudom, hogy happy end a vége, mert így jobb érzés elaludni rajta.
3. Imádom a konyhai felszereléseket. Konkrétan bele tudok szeretni egy- egy példányba.
4. Nem szeretek futni, mégis lassan fél éve rendszeresen járok, mert jól esik.
5. Egy YouTube videóból tanultam meg úszni.
6. Mozgó járműben pillanatok alatt képes vagyok elaludni.
7. Gimi óta megvan a jogsim, de két alkalmat leszámítva soha nem használtam. Azóta csak mitfahrer vagyok.


Akiknek szeretném továbbítani:


Ráadásként pedig mindenkinek, akitől kaptam, és mindenkinek, aki blogot ír (legyen az főzős vagy nem főzős), mert bizony aki ilyenbe belevág, minden bizonnyal kreatív.
Akinek van kedve, csatlakozzon, és fedje fel rejtett titkait.:)

17 megjegyzés:

  1. Ja, hogy ezért nézzek be hozzád!:) Azt hittem te is mogyorósat csináltál éppen most!
    Ez annyira kedves tőled, köszönöm szépen!!!::))

    VálaszTörlés
  2. Elfelejtettem megjegyezni, hogy az 5. ponton jót röhögtem:)

    VálaszTörlés
  3. Nem voltam konkrét, bocsánat. Nagyon szívesen adtam neked.
    Én meg a te első írásodon nevettem jót.:)
    Mellesleg az 5. pontért kellően megszenvedtem, de sikerült!:P

    VálaszTörlés
  4. 5. pont :-DDD Linkeld már be, megvan? Mikor történt? És hol gyakoroltál???

    Ne csináld, részleteket szeretnék!


    Jogsi? Miért porosodik? Én imádok vezetni :-) Együtt harsogni a rádióval/lejátszóval közben :-)

    VálaszTörlés
  5. Ez az úszás tanulás :-)! Nagyon tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  6. Látom, az 5. pont mindenkinél kiverte a biztosítékot.:)
    Itt a tanár bácsim:
    http://www.youtube.com/watch?v=nMoJVla31tc

    Viki: ez idén nyáron történt. Először szárazföldön gyakoroltam a technikát, főleg a kézmozdulatot, aztán sekély vízben próbáltam összehangolni a mozdulatsort. És ment.

    A fejem nekem nem merül vízbe, annyira még nem vagyok vagány.:)

    Persze, gyorsan elfáradtan az elején, de nyár végére már 1 órát is végig bírtam úszni.

    Ha olyan vízben úszom, aminek változik a mélysége, és van olyan pont, ahol nem ér le a lábam, mindig van mellettem segítség, biztos ami biztos. Nem akarok úgy járni, mint az egyszeri ember, akinek a lába mindenhol leér, csak épp a feje nem látszik ki a vízből.:D

    A vezetésről annyit: a rádióval harsogás megvan nálam is, csak nem én fogom a kormányt, és nem én nyomom a pedált.:)
    A jogsi megszerzése után elkerültem fősulira, ritkán jártam haza, így nem gyakoroltam.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm. Nagyon tetszenek az infók :)

    VálaszTörlés
  8. Köszi :-))) Ez elképesztő :-)

    A fejem nekem sem merül a vízbe! 3 évesen kis híján belefulladtam a Balatonba, iszonyat nehezen tanultam meg úszni. Ahhoz képest 2 éve átúsztam a Balatont :-DD

    És képzeld, mekkora béna vagyok: eddig nem voltam "hivatalos" rendszeres olvasód... Ezt a blamát...

    VálaszTörlés
  9. Bianka: nagyon szívesen. Várom már a te infóidat is!:)

    Viki: ez fantasztikus teljesítmény! Másnak egy életen át elmenne a kedve a víztől, de te nem adtad fel, sőt, meg is hódítottad. Bámulatos!

    Ha papírforma szerint nem is voltál rendszeres olvasóm, én tudtam, hogy itt vagy. Üdv a klubban! :)

    VálaszTörlés
  10. http://ildygastro.blogspot.com/2010/09/en-is-kaptam.html

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon Köszönöm szépen a díjat!Most le kell mentenem vagy átküldöd?Hogy megy ez, Emailben is írtam.

    A birsalmasajtot én is szeretem,tetszik a birsalmás sütid!:-)
    Van egy birsalmasajt fotóm és receptek,vhol....majd felteszem vmikor...:-)
    Kriszta

    VálaszTörlés
  12. Szia Kriszta!
    Nagyon szívesen.:)
    Innét könnyen le tudod menteni a képet, aztán úgy kitenni a saját blogodon, illetve a szabályok szerint tovább ajándékozni, és megosztani 7 infót magadról.

    Szerintem érdemes kipróbálni ezt a birsalmás sütit, nálunk nagy siker lett belőle. Kíváncsian várom a te birsalmasajtodat, a recepteket meg pláne!:)

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm szépen a díjat, megtisztelő! :) Én meg cserébe szeretnélek majd belerángatni egy játékba, amit most találok éppen ki. ;)

    VálaszTörlés
  14. Szia Elif!
    Nagyon szívesen!
    Bocs, a hétvégén nem voltam gépközelben, ezért csak most válaszolok.
    Miféle játék? Nah, most furja majd az oldalam a kíváncsiság.:)

    VálaszTörlés
  15. Az 1,2,3 és 7.-es abszolút stimmel! :))

    Én nagyapámtól tanultam úszni - úszómester volt ugyanis Hajdúszoboszlón. És imádom a vizet, egy delfin veszett el bennem. Futni nagyon szeretek, de nem teszem, pedig kéne...

    VálaszTörlés
  16. Az 1. pont rám is igaz, tudom, hogy pontot kéne már tenni a mondat végére, de nem én inkább vesszőt teszek és folytatom tovább a mondandómat.

    A konyhai felszerelések iránt is hasonlóan érzek, mindig megtetszik valami. A család már kivan tőlem, ha a gyerek pakol ki a mosogatógépből, mindig motyog, hogy minek ennyi bazár, azt sem tudja, mit hová tegyen, mert zsúfolásig vagyunk. (Én profi vagyok egymásra-ba pakokolásból.) Persze nagy részük ezer éves (még nászajándék) nem is használjuk, de nem merem őket kidobni, pedig csak a helyet foglalják.

    Az úszás miatt elismerésem, sajnos az kimaradt az életemből, a fóbiám is tehet róla. Vagy én a fóbiáról? :)

    VálaszTörlés
  17. Duende: a jogsi? Te is? De durva! Legalább tudom, hogy nem vagyok egyedül.:)
    Delfin vagy sellő?:) Az úszást én is nagyon szeretem, bár kevésbé hiteles forrásból tanultam, mint te.
    A futásról meg csak annyit: nekiállni nehéz, aztán megy, mint a karikacsapás.

    Thrini: :))
    A konyhai zsúfoltságról ne is beszéljünk. Nálunk is nagy dobozolás, egymásba épülő edények vannak. De imádom, minden egyes darabot!
    Félsz a víztől? Vagy esetleg ért valami trauma ezzel kapcsolatosan? Remélem, csak az előbbiről van szó, nem az utóbbiról. Egyszer talán majd sikerül leküzdeni.

    VálaszTörlés