2010. 11. 18.

Egy bögre krémes melegség


Hideg van, jön a tél. Igaz, koránt sincs még olyan zimankó, mint tavaly ilyenkor. Nem kell bánni, a rövidülő és hideg napoknak is megvan a maga bája: jól esik az otthon melege, és lelkiismeretfurdalás nélkül meg lehet inni egy bögre krémes, forró csokit, anélkül, hogy az ember arra a bizonyos fürdőruhára gondolna.:)

Karamellás forró csoki
Hozzávalók 1 adaghoz:

  • 3 kocka ét- vagy tejcsoki
  • 3 db vajkaramella, kisebb darabokra vágva
  • 1 tk kakaópor
  • 1 csapott tk étkezési keményítő
  • 2-3 dl tej
Elkészítése:
  1. Kevés hideg tejjel keverjük simára a kakóporral elkevert étkezési keményítőt. A többi tejet melegítsük meg, olvasszuk fel benne a csokit és a karamellát. Öntsük a keményítős elegyhez, forraljuk össze, hagyjuk kicsit besűrűrsödni, majd bögrébe töltve kortyoljuk el.

Forró csoki kókusztejjel és fehér csokival
Hozzávalók 1 adaghoz:

  • 5 kocka fehér csoki + 1 a díszítéshez
  • 1 csapott tk étkezési keményítő
  • 1 dl krémes kókusztej
  • 1 dl tej
Elkészítése:
  1. Kevés tejjel keverjük simára a keményítőt. A maradék tejet keverjük össze a kókusztejjel, dobjuk bele a csokidarabokat, és melegítsük addig, míg a csoki elolvad. Öntsük a keményítős keverékhez, forraljuk össze, hagyjuk kicsit besűrűsödni, majd bögrébe töltve kínáljuk.
Ötlet: Szuflé magazin

23 megjegyzés:

  1. Kéééérek szépen belőle! Annyira imádom a forró csokoládét, hogy az csak na! Karamellásat és kókuszosat még nem ittam, de ami késik, az nem múlik... :-D Nagyon szuper a fotó is! :-DDD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta,a fotó nagyon remek,olyan hívogató!

    VálaszTörlés
  3. Mindkettőt el tudnám most fogadni! :)))
    Nagyon jól néznek ki!

    VálaszTörlés
  4. Jöhet mindkét kényeztetés:)) Hasonlókon jár az agyam-egyet már készítettem is, majd posztolom:)))

    VálaszTörlés
  5. Ebben a sorrendben kostolnam meg mindkettot :)

    VálaszTörlés
  6. Az a karamellás forró csoki nagyon jól hangzik :) !

    VálaszTörlés
  7. Ez a kép... olyan nagyon, nagyon... Ms. Poppy-s. :) Azok a cukorkák... A Cseresznyefa utca jutott eszembe, meg Mary Poppins. Varázs van a levegőben. :)

    VálaszTörlés
  8. Itt vagyok! Most pont ilyesmikre volna szükségem :-)

    Zabálom a fotódat! Zseniális :-)

    VálaszTörlés
  9. Két bögrével gyártottam, amik a képen is láthatók. Felesbe ittuk Mr. P.- vel, de ő jobban kedvelte a karamellest, én meg a kókuszosért voltam odáig. Annyira krémes és finom, hogy nem lehet neki ellenállni. Az ízesítések száma meg szerintem végtelen.:)

    A fotó is gyorsiban készült - lehet, hogy ettől lett Poppy- s-, mert hát nem lehetett hagyni kihűlni.:P Bizony, bizony varázslat volt a levegőben!

    VálaszTörlés
  10. Ja, és zabálni inkább a forró csokit kell, annak finomabb az íze, mint a fotóé.:D

    VálaszTörlés
  11. Most elfogadnám mindkettőt!A fotó is gyönyörű, de ezt már megszoktuk!:-)

    VálaszTörlés
  12. Csodásak, a fehércsokisat egyszerűen muszáj lesz kipróbálni!

    VálaszTörlés
  13. Nelli: ha eljössz érte, én csinálok neked.:P

    Elif: bólogatok hevesen!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon kívánom régóta, de a porokhoz nem fűllött a fogam! De így végre Én is ihatok forró csokit :-)

    VálaszTörlés
  15. Bianka: szerintem is.

    Dia: a porokat én sem szeretem. Valamiért mindet egyszerre érzem sósnak és baromi édesnek.:S
    Remélem, ez a forró csoki ízleni fog.:)

    VálaszTörlés
  16. Már biztosan kihűlt, és jól besűrűsödött, de azért kérnék szépen!

    VálaszTörlés
  17. De jó ez a sálas, kesztyűs kép!S még azt a csokit hogy meginnám!:-))

    VálaszTörlés
  18. Nagyon klasszul néz ki!

    (Most vettem észre, hogy nem válaszoltam a Kolumbiai krumplilevesnél Neked, ezer bocs érte.
    Már pótoltam :-)))
    Gesztenye

    VálaszTörlés
  19. Hm, finom krémes forrócsoki :))) Nincs is jobb ebben a csúnya időben

    VálaszTörlés
  20. Gabriella: szerintem is.:)

    Csibe: már elfogyott, de pikk-pakk össze lehet dobni egy bögrével.

    Andi: köszi.:) Melyiket szeretnéd?

    Gesztenye: :), megyek, és megnézem a pótlást.

    Zsiri: igazi szívmelengető dolog, plusz boldogsághormon.:)

    VálaszTörlés