2010. 12. 03.

Figyelem!- Süssünk- főzzünk könyvből!

Nem is olyan rég közzé tettem egy felhívást: 'Süssünk- főzzünk könyvből!' felkiáltással. Jópáran jeleztétek, hogy tetszik a dolog, szívesen részt vennétek benne. Ettől én még jobban belelkesültem, és láthatóan ti is, ami jó.
Most ismét szeretné felhívni a figyelmeteket rá - különösen azokét, akik esetleg nem látták korábban a felhívást. Bárki csatlakozhat, bármilyen étellel, egy a lényeg, könyvből származzon a recept.


Tehát még egyszer a lényeg:
  1. mindenki vegyen a kezébe egy tetszőleges receptkönyvet, vagy gasztroregényt, amiben receptek, esetleg ételleírások vannak;
  2. válasszon ki belőle egy vagy több receptet, amit szívesen elkészítene;
  3. készítse el a választott receptet/recepteket, lehetőleg fotóval;
  4. röviden írjon egy kis kedvcsinálót, ismertetőt az adott könyvről;
  5. tegye közzé blogján a receptet és az ismertetőt;
  6. küldjön nekem a poppykonyha(kukac)gmail.com címre egy linket, ami az adott bejegyzésre mutat.
Hamarosan karácsony, nagy a sürög- forog a konyhában , készülnek a finomságok, és mellette mindenki igyekszik beszerezni az ajándékokat. Hogy tényleg hasznos legyen ez a kis kezdeményezés, még az ünnep előtt szeretném összegezni a beérkezett könyveket és a hozzájuk tartozó bemutatásokat. Ezért kérlek benneteket, hogy aki szeretne részt venni, de még nem küldte el a linket, vagy esetleg még nem készítette el a kinézett receptet, az tegye meg.

Hétfő estig várom a poppykonyha(kukac)gmail.com címre a linkeket! Persze, nem vagyok túl szőrös szívű, pici csúszás belefér.:)

Jó sütést- főzést, természetesen könyvből!

8 megjegyzés:

  1. Újság is játszódhat? Vagy csak könyvek?

    Jelentem, alig van szakácskönyvem (piruló smiley). Inkább újságok, de azok dögivel! :-))

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én is inkább újságos vagyok,így kíváncsian várom a választ a fenti kérdésre.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Ez itt most kimondottan a könyvekről szólna, de ha nagyon lágy szívű leszek, ajánlhattok 1-1, kimondottan recepteket tartalmazó újságot is, kis összefoglalóval, hogy mi is az adott lap erőssége, mik a jellemzői, miért szeretitek stb.

    Linket ne felejtsetek el küldeni!

    Jaj, hát tudok én nektek nemet mondani? Nem (tudok).:D

    VálaszTörlés
  4. Jaj, jaj, jövök ám! Már elkészült, csak még nem tudtam hozni :o
    :))

    VálaszTörlés
  5. Csibe: gyere csak, gyere, várlak! Még van egy kis időd.:)

    VálaszTörlés
  6. Hű, mindenképpen küldöm én is a linkeket a Nigellás könyvből/ről, de egy kicsit csúszni fogok! :-DD

    VálaszTörlés
  7. Mézi: várom, nagyon! Csak nem készül még mellé valami finomság?:P

    VálaszTörlés
  8. Kár, hogy csak most vettem észre ezt a felhívás!
    Ezeket a könyveket olvasva, mindig megjön a kedvem a főzéshez, piacon való vásárláshoz! :))

    Boróka

    VálaszTörlés