2011. 04. 02.

Csak egy pár jó szó

Rég volt az már, mikor utoljára jelentkeztem. Közben tavasz lett, ma meg szinte egyenesen nyár.:)
Ellustultam, a főzést és a blogolást tekintve egyaránt. Jó érv volt minderre Mr. P. koleszterinje és trigliceridje.
Mindeközben pedig kaptam díjakat, sok jó szót és rengeteg szeretetet. A kimaradt időt pótolni nem lehet, csak talán kárpótolni mindannyiótokat, akik hiányoltatok, vártatok türelmesen. Sűrű, és őszinte köszönömök helyett minden erre járónak küldök pár jó szót, amúgy virtuálisan, s néhány kedves személyt szeretnék kiemelni, a teljesség igénye nélkül.


Akiknek küldenék egy jó szót, csatlakozva Eszter játékához:


Nelli, aki fél kézzel is csodákat "íz- varázsol". Neki mindig van pár kedves szava, amivel még a melankóliából is képes kirázni az embert. Rengeteg szeretet és kedvesség lakozik benne, ami minden egyes üzenetéből visszaköszön.


Latsia, aki egy hihetetlen kis boszorkány, természetesen a legjobbik fajtából. Imádom, ahogy főz, ahogy ír, és ha a kettő találkozik, az nekem a csúcs!


Pixie Pie, akit azt hiszem, lassan jobb lenne ha magáznék.:) Félelmetes miket művel! Elképesztőek a tortacsodái, bámulatos a könnyedsége. Csupán egy valamit kevesellek nála: az önbizalmat. Kérhetek belőle kicsivel többet?:P


Duende, aki számomra amolyan ősanyát testesít meg, emberileg és főzésben egyaránt. Imádom az energiáját, a kitartását, a frappánsságát... A sort a végtelenségig tudnám folytatni, tele pozitív jelzőkkel, az meg jóval több lenne, mint egy jó szó.:D Köszönöm, hogy olvashatom a gondoltaidat, receptjeidet!


Andi, a kis "cuki" nagyon a szívemhez nőtt, már blogolásom kezdete óta. Hihetetlen fordulatszámon képes pörögni, ha egy jófajta süti elkészítéséről van szó. Ha nála járok, tuti, hogy szájtátva válogatom a jobbnál jobb recepteket, no meg csorgatom a nyálam, átkozódom, hogy miért nem én vagyok a szomszéd.:)


Kriszta, akinél egyszerűen jó elidőzni! Mottója szerint sütni, főzni bárki tud, és ezt minden egyes bejegyzésével bebizonyítja. Nagyon szeretem az ötletességét, a kísérletező kedvét, de legjobban talán a jól bevált, hagyományos süti receptjeit, amikkel mindig eszembe juttatja a gyermekkoromat. Csak így tovább!


Chef Viki, akit nehéz pár szóban lerendezni, annyira a szívemhez nőtt. Amiért a legjobban szeretem, az a humora, amiért legjobban irigylem, az meg a könnyedsége a főzés terén. Szó nélkül nem lehet hagyni egyetlen bejegyzését sem. Ha valaki igazán nagyot akar bűnözni, és ezt jól akarja csinálni, csak nézzen be hozzá, ahogy én is gyakran teszem.:)

9 megjegyzés:

  1. Ezer hála és köszönet, Ms. Poppy! :) Hiányzol ám! De nagyon ám! :))

    Köszönöm szépen a jó szavakat, igazán szívbetaláló volt!

    VálaszTörlés
  2. és használ a diéta? nálunk kost az a "vicces" helyzet van, hogy nekem magas a koleszterin szintem (picit, de az egész családnak, gének..) és a férjem az, aki hétfőn epekőgyanúval ultrahangra megy, neki pedig túl alacsony...

    VálaszTörlés
  3. Duende: akkor sikerült! Örülök.:)

    Lilla: használ, igen. 3 hónap után látható volt az eredmény.
    A koleszterinnek sajnos csak kisebb része (25%) befolyásolható táplálkozással, nagyobb része (75%) a szervezetünk működésén múlik, és az öröklött tényezők is befolyásolják.
    Az epekő kialakulásában ugyan szerepet játszhat a magas koleszterin, de szorosan nem kell, hogy együtt járjon a kettő.
    Remélem, hamar megoldódik férjed problémája! Jobb, ha időben észreveszik, mert iszonyatos fájdalmat tud okozni. Ma már olyan szuper kőeltávolító beavatkozások vannak, hogy nem kell hozzá nagy műtét sem.

    VálaszTörlés
  4. Pont most jöttem, hogy én is bíztosítsalak Róla,hiányzol, s nagyon szeretem a blogod, Téged is látatlanban, erre én is jó szót kaptam.:-))
    Köszönöm!:-))

    VálaszTörlés
  5. Kivételesen nincs kikenve a szemem, így bátran bőghetek fekete festékpaca nélkül :-) Köszönöm a szavaidat!

    Hiányzol! Tudod?

    Örülök, hogy javul a helyzet! Itt a tavasz, jön a sok friss zöldség-gyümölcs, de az tuti fix, hogy rengeteget számít az "örökség". Tapasztalat. Az ellen meg igencsak nehéz birokra kelni.

    A jó szó természetesen Neked is jár :-) Már ezer éve írtam egyszer, mennyire szeretek a konyhádban "ücsörögni"! A véleményemet pedig fenntartom :-)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Poppy!
    Nagyon köszönöm a kedves szavaidat!
    Jólesett olvasni!
    Hiányzol nagyon, hisz az elsők között kezdtem olvasni a blogodat.Sok ötletet, tanácsot adtál nekem!Köszönöm!
    Visszavárlak!:-)

    VálaszTörlés
  7. Örülök, h jelentkeztél.
    Remélem visszajön a kedved a blogoláshoz, sütéshez-főzéshez...kár lenne mindezt abbahagynod,mert NAGYON JÓ VAGY :)

    Hiányzol nekem is :)

    VálaszTörlés
  8. Mindannyian eszméletlenül aranyosak vagytok, és olyan jó érezni ennyi kedves ember szeretetét! Köszönöm a biztató szavakat, alaposan megcsiklandoztátok a lelkemet.:) Igyekszem összekapni magam, és végre valami használható recepttel is ide merészkedni.:P

    VálaszTörlés
  9. Gyere már vissza, mert elmegyek érted!!!:-)
    James boszorkány:-)

    VálaszTörlés